fbpx

Politica anti spam

Prin crearea unui cont Sendino şi fiind de acord cu Termenii şi Condiţiile, sunteţi de asemenea de acord cu Politica noastră Anti Spam.

Definiţia Spam

Spam reprezintă orice email pe care-l trimiteţi unei persoane care nu v-a dat permisiunea explicită să-l contactaţi asupra subiectului din email.

Ce Email-uri sunt OK de trimis cu Sendino?

Toate listele importate în Sendino trebuie să fie obţinute pe bază de permisiune explicită. Asta înseamnă că utilizatorii VOR să primească email-urile dvs. Abonările pe bază de permisiune pot fi făcute prin:

  • Un formular pe site-ul dvs
  • O căsuţă de bifare pentru abonare la newsletter într-un formular de înregistrare pe site-ul dvs
  • Orice client care a cumpărat ceva în ultimii 2 ani
  • Formulare de înregistrare offline, dacă utilizatorul a bifat că doreşte să fie contactat prin email.

Pentru formularele de înregistrare este necesară confirmarea abonării înainte de a adauga pe cineva în listă. Acest proces înseamna ca utilizatorul primește un link unic prin email pe care trebuie să dea click pentru a confirma adresa de mail.

Ce Email-uri NU sunt OK de trimis cu Sendino?

Pe scurt, daca nu aveţi permisiune explicită de a fi contacta prin email NU ESTE OK să trimiteţi email-uri cu Sendino. Aceasta include (câteva exemple):

  • Liste închiriate sau cumpărate de la terţi.
  • Liste pentru care nu exista permisiune explicită.
  • Email-uri colectate de pe internet.
  • Liste de la Camerele de Comerţ.
  • Clienţi care au cumpărat ceva, dar care nu au fost contactaţi în ultimii 2 ani.

Ce ar trebui să conţină fiecare email trimis cu Sendino?

Toate email-urile trimise cu Sendino trebuie să includă:

  • O adresă reală From: (cineva trebuie să citească reply-urile de la utilizatori).
  • Link unic de dezabonare (dezabonare instantă – un click).
  • Date reale de contact, adresă poştală.

Ce face Sendino pentru a detecta abuzurile ?

Orice client are nevoie de aprobare umană înainte de a trimite email-uri cu sistemul nostru. Am încheiat parteneriate cu cei mai mari ISP şi monitorizăm toate plângerile spam. Dacă rata de plângere spam este mai mare de 0.25% pentru un client, atunci contul va fi suspendat şi nu vor mai fi trimise email-uri. De asemenea monitorizăm toate listele majore de blocare spam pentru orice activităţi suspicioase pe care clienţii le-ar putea face.

Fiindcă politica noastră este foarte strictă în ce priveste „izolarea” fiecărui client, orice acţiune pe care un client o face NU va afecta ceilalţi clienţi.